  • Data: 2005-02-04 12:15:52
    Temat: Re: Oszustwo w PZU
    Od: "tomek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzeba to zgłosić w PZU. Akurat moja żona pracuje w pewnym TU - agenci robią
    takie przewały, że głowa mała...
    Zostanie wywalony pewnie z pracy, a umowa doprowadzona do porządku.
    Nie radzę stosować żadnych pozaprawnych metod (typu przyjęcie łapówki), bo
    to ma krótkie nogi i może wyjść zwłaszcza jeśli ten agent był nie tylko w
    tej sprawie nieuczciwy. No i mogą być problemy w razie stłuczki.. A zawsze
    to będzie kwalifikowane jako fałszerstwo i dopiero sąd będzie rozstrzygał,
    kto to zrobił. Po co to komu?
    Więc radzę zgłosić sprawę w PZU (niekoniecznie w tym oddziale, ale list do
    centrali z informacją i żądaniem sporządzenia prawidłowej umowy).
    Tomek