  • Data: 2005-11-28 18:26:09
    Temat: Re: Oszustwo na ebay.fr
    Od: Grzegorz <N...@o...USUN_TEZ_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jareka napisał:

    > Użytkownik "GreGo" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To na co czekasz pol roku? To kolejna rzecz po kontakcie ze sprzedajacym ...
    > I teraz juz wiesz dlaczego vertret nie zaliczyl Cie do klientow MM?

    Po pierwsze wysyłka za pierwszym razem zajęła sprzedajęcemu ze 2
    miesiące, cały czas mnie zbywał, pisał, że wyśle po niedzieli, potem, że
    po następnej niedzieli itd. Później jak już wysłał, a paczka nie
    przychodziła zacząłem się dopominać. Po jakichś 2 miesiącach okazało
    się, że niby ta paczka wróciła do niego. Znowu mu ze dwa-trzy tygodnie
    zeszło z wysyłaniem ponownym. Prawdę mówiąc to pewnie tego drugiego razu
    już nie wysłał. Czekałem miesiąc, może trochę dłużej i zacząłem się
    dopominać. Człowiek stwierdził, że paczkę wysłał i że dostał
    potwierdzenie, że tą paczkę odebrałem, co jest wierutnym kłamstwem.
    Zacząłem go straszyć policją, nawet nagrałem mu się na sekretarkę.
    Napisałem, że skoro nie wysłał sprzętu to niech odda pieniądze.
    Od jakichś 2-3 tygodni zero kontaktu.
    Taki jest stan na dzień dzisiejszy.
    Przed kilkoma godzinami, napisałem do ebay-a. Tylko nie wiem czy dobrze,
    bo do polskiego. Wprawdzie to ta sama firma, ale nie wiem czy zajmą się
    tą sprawą. Cóż, sam zobaczę...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz