  • Data: 2004-07-01 17:10:58
    Temat: Re: Odsetki ustawowe.
    Od: "Kuba" <phu_bez_spamu_kuba@_bez_spamu_piotrkow.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to sie ciesz jak dziecko i szybciutko podsuń mu do podpisania papierek,
    > najdłuższy przewidziany w Polsce termin przedawnienia to 10lat
    > niech ci napisze co chce i jak chce byle można było to przyjąć za uznanie
    > długu.

    Nie ma się co cieszyć.
    Gość jeszcze nic nie podpisał
    i - jak sądzę - nie podpisze.
    Ale "jakieś" wyobrażenie o odsetkach przysługujących mi prawnie
    chciałbym mieć.

    > odsetki licz wg http://www.money.pl/podatki/informator/odsetki/

    Dzięki za linka.
    Kwota wyszła olbrzymia, ściągnięcie jej jest nierealne.
    Ile można by zażądać nieoficjalnie - żeby zapłacił,
    jak myślicie?

    Pzdr.:
    Kuba