eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany › Re: Odp: Cz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany
  • Data: 2003-05-10 12:03:16
    Temat: Re: Odp: Cz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:

    > o to jest ta umowa uzyczenia gdzie sie to zalatwia i ile za to placi

    Piszemy tak:
    " Ja, Jan Kowalski niniejszym wyrażam zgode na proawdzenie przez mojego
    zięcia działalności gospodarczej w należącym do mnie lokalu/ budynku
    połozonym w Pacanowie przy ulicy Koziołka Matołka 3.
    Na cele działaności gospodarczej zostaje przeznaczome pomieszczenia o
    powierzchni 30 m kw."
    Podpis teścia. Finito.

    Nic sie nie płaci, nigdzie nie rejestruje, tylko dołacza do NIPu
    składanego przy rejestracji firmy w US.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk