  • Data: 2022-08-08 03:02:39
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W zasadzie nie zmieniaja. Po prostu mają to w d4. No ale ro te kościoły
    > z komercją duchownych to są chrześcijańskie, czy nie mają nic wspólnego
    > z religią?

    Nie są religią w sensie jej pierwotnych przykazań. Ale są najpewniej
    skutkiem tych pierwotnych przykazań.

    > Zapewne. O tym rozmawiamy.

    > Możemy tak przyjąć.

    > Sam przyznałeś, że istnieje terroryzm inspirowany religią. Więc jednak
    > wynika.

    Niekoniecznie, bo inspiracja jest niezależną interpretacją tego, kto się
    czymś inspiruje. Klarowny związek byłby wtedy, gdyby ktoś mordował z
    literą i duchem danego religijnego systemu.

    > Zaa ro z religią i kościołem jednak tak.

    Z kościołem w sensie organizacji stworzonej przez ludzie na podstawie
    ich chęci i wyobrażeń.

    No to rozmawiamy o czymś różnym :)

    --
    Marcin