  • Data: 2005-07-27 19:37:11
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: MiKeyCo <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN napisał(a):
    > zastrzelili uciekajacego podejzanego

    Jakiego uciekającego podejrzanego? On już został zatrzymany i
    skrępowany. Jedynie mogło istnieć podejrzenie, że ma ładunek na sobie.

    Reasumując: został zastrzelony osobnik zatrzymany, będący pod kontrolą
    policji, jedynie podejrzewany o niesienie ładunku wybuchowego. To jest
    nielogiczne - jeśli włożono tyle trudu, by go zatrzymać, to można było
    sięgnąć pod jego kurtkę i sprawdzić czy miał coś na sobie. Zagrożenia to
    już nie zwiększało, istniało dość spore już podczas obserwacji i
    pościgu. Został zamordowany. Skrępowany i odstrzelony.

    Został zamordowany, bo ma ciemną karnację i był podejrzany. A sznury
    na drzewach w Londonie się jeszcze nie pojawiły?
    Policja mnie mniej żenuje - to zawsze są kowboje, ale społeczeństwo
    angielskie mnie rozczarowało. W obliczu tak ewedentnej porażki popiera
    działania policji.

    --
    pzdr
    MiKeyCo