eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 20:25:17
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A masz coś przeciwko temu, że jak sprzyjający PO biznesmen przejebał spółkę to się
    pod niego kodeks zmieniło?
    A masz coś przeciwko temu, że jak ktoś mógł wygrać wybory, to się go ujebało
    sprawdzaniem podpisów i numerów butów na jego i tylko
    na jego na listach?
    W sumie nie wiem czy jakiś naczelnik (poza moją lokalną pie....oną pocztą niestety
    polską) cos przejebał, ale nie widzę powodu
    zaśmiecania mi 3/4 ekranu przez dwa tygodnie jakimiś gównianymi sprostowaniami że
    Pułtusk to krzywy ryj a nie jak podawano wcześniej
    ch.j, niech sobie to załatwią wysyłając SMS-y lub maile do tych, którzy czytali.

    -----
    > masz coś przeciwko prętowi w dupę za to, że jak naczelnik przejebał to się prawo
    pod niego zmienia.