eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 20:30:55
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy o tej samej osobie myślimy, ale jeśli o tej,m co to spadła
    > ze schodów na klatce obok rynku w Krakowie, to tam generalnie nie
    > wiadomo, co się stało.

    Przemyk to raczej w warszwie. Stara, zagadkowa sprawa. Milicjanty
    capnęły syna działaczki opozycyjnej (raczej przez przypadek) a potem on
    wzioł i umar na komisariacie. No i też nie było wiadomo, ale prokueatura
    z milicją sprawę dogłebnie wyjaśniła i okazało się że to nie
    milicjanci... a sanisatriusze (też ze schodów spadł, a sanitariusze
    poprawili. Na szczęscie wtedy pismali były profesjonalistami i poczekali
    na oficjalne dochodzenie zamiast plotki rozpowszechniać, bo mogło się
    milicjantom dostać. Do dziś nie wiadomo co tym sanitariuszom odbiło,
    żeby chłopaka zabijać w karetce....

    Swoją drogą zaskakujące podobieństwo do tego krakowa (schody) i
    wrocławia (nie tego zgarneli). Wygląda na to że w każdym dużym mieście
    taka chistoria miała miejsce - gdybyśmy mogli tylko znaleźć wspólne
    ogniwo...

    > I Twoim zdaniem co się tam zdarzyło?

    Moim zdaniem milicjanci skatowali przemyka na śmierć i wrobili w to
    wspólnie z prokuraturom sanitariuszy. Taką mam teorię - no ale prokrator
    chyba wiedział lepiej - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!