eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 21:05:03
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2023 o 20:15, J.F pisze:

    > Nie da, jak powiem, czy nie da, jak powiem, ze podejrzewam?

    Nie da, jak nie wskażesz racjonalnych przesłanek swoich podejrzeń.

    > Ujawnic danych ze śledztwa. No chyba, ze moze zamknac sledzwo i
    > powiedziec "ten polityk jest czysty" :-)

    To ustalmy, co ile czasu prokuratura powinna ogłaszać listę polityków,
    którzy są "czyści". I od razu kogo ma ta lista objąć?

    > Moze dziennikarze sie staraja, i jak piszą, ze Policjanci pobili, to
    > pobili? Albo Policjanci wolą sprawy nie tykac, bo jak sie szum
    > zrobi, to jeszcze ktos dojdzie prawdy :-P

    Ale tu nie ma znaczenia to, czy pobili. Nie w tym rzecz, ze raz na czas
    udaje się im trafić. Równie dobrze można chodzić pod cmentarz, spisywać
    z nekrologów nazwiska i pisać artykuły, że zostali zamordowani.
    Wcześniej, czy później trafisz i będziesz pierwszy. Jak ktoś zmarł, to
    nie można wykluczyć również, że go zamordowano. Sam fakt, że nie ma na
    to żadnych dowodów przecież tego nie wyklucza. Tylko, czy to jest to
    dziennikarstwo, o które nam chodzi?

    > P.S. Pamietasz przypadek pobicia posła przez Policjantow pod jakims
    > klubem czy restauracją?

    I teraz mam odpalić Google i szukać, licząc na to, że tylko o jednym
    pisali i akurat trafie w to, co Ty pamiętasz? No i od razu mi napisz,
    czemu akurat pobicie posła jest szczególnie naganne, bo ja osobiście
    stoję na stanowisku, że nikogo nie wolno bić. Posła również.

    --
    Robert Tomasik