  • Data: 2006-11-09 20:45:38
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "e-mail" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <j...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:eivgof$l56$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    na
    > modelu, w celu unikniecia niedomówien. Wymiana korespondencji miedzy nimi
    > byla z mejla na mejl coraz bardziej szczeniacka i głupia. O ile rozumiem
    > powody dla ktorych kupujacy stworzyl strone internetowa opisujaca cala
    > sprawe (czuł sie oszukany) to zachowanie sprzedajacego i utworzenie przez
    > niego strony osmieszajacej kupujacego jest dla mnie czystym buractwem.
    > Uciekanie sie do takich zagran swiadczy o braku argumentów merytorycznych
    > ma na celu dowalenie kupujacemu dla samej przyjemnosci z tego płynącej.
    Mnie
> [...]
    > widocznie jest dobry w tym co robi. Wysmiewanie jego wygladu, czy
    nabijanie
    > sie z faktu ze chcial sobie zrobic firmowe krawaty ( co mialo miejsce na
    tej
    > grupie ) lekko mnie zesmaczylo, bo wyglada na to, ze niektórzy jeszcze nie
    > wyszli z piaskownicy. Komus sie smieszne wydalo nawet ze chcial az 4
    > krawaty, zapewne ta osoba ma jedna pare majtek i skarpetek dlatego nie
    > przyjmuje do wiadomosci, ze sa ludzie, ktorzy zmieniaja stroje :P
    >
    > Generalnie luz panowie, oszczędzcie sobie wstydu

    Przebrnąłem przez cały wątek i muszę przyznać, że jedynie Angie wykazała się
    tutaj zdrowym rozsądkiem i inteligencją na najwyższym poziomie. Pozostali
    dyskutanci, którzy wzięli udział w tej polemice właściwie niczym nie
    odbiegają od głównych bohaterów wątku, a nawet powiem więcej, wykazali się
    większym (no cóż, nie bójmy się użyć tego stwierdzenia) chamstwem! Ta masa
    obraźliwych słów, prostackich odpowiedzi (z wiodącą prym Hanią) -
    przestańcie oceniać innych, bo sami nie jesteście lepsi! Wredny naród
    ...śmieszy mnie to wszystko...jacy to oni wszyscy są mądrzy, piękni (nawet
    wąsy któremuś się spodobały - byś się człowieku nie ośmieszał, a może wydaje
    Ci się, że jesteś dowcipny?).

    Pochwalam jeszcze raz Angie...

    tak, generalnie oszczędźcie sobie wszyscy wstydu, bo nie wiecie, jak bardzo
    sami siebie ośmieszacie! To jest właśnie Polska - zakompleksieni ludzie,
    którzy tylko pewnie czują się we własnym domu przy własnym komputerze -
    jacyż jesteśmy wtedy PIĘKNI i MĄDRZY!!! Ach, ech, ach, ech...lustereczko
    powiedz przecie kto z nich wszystkich zdrowo plecie?

    Chory kraj...

    Pozdrawiam
    e-mail