  • Data: 2006-11-10 09:20:44
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Angie <j...@w...interia.pl> napisał(a):

    > Mój tez sprawdziles? LOL. Takie napady paranoi masz zawsze, czy tylko w
    > piątki rano?:)

    Widzę, że nawet z zegarka nie umiesz korzystać.

    > A ja mieszkam na Slasku, nie znam autora wątku,

    a kogo to obchodzi? Czy Ciebie ktoś wymieniał? Ty masz paranoje dziewczynko.

    > ktore tak z chrzescijanskiego umiłowania blizniego postanowily

    odpowiedzialam ci poniżej, w odpowiedzi herbiemu.

    > bezinteresownie

    ja mam w tym interes: jego debilizmy powodują ból oczu i chciałabym, żeby mu
    coś w szarych zaskoczyło i przestał robić z siebie debila - naprawdę dobrze
    mu życzę.

    >gnoic goscia albo mają bardzo w zyciu pod górke i
    > wykorzystują kazda okazje, zeby sobie podreperowac ego, albo piszą w tym
    > wątku między stawianiem kolejnych babek w piaskownicy.:-)

    zakładając, że jest tak jak piszesz - widzę, ze lubisz się "po
    chrześcijańsku" cieszyć z czyjegoś nieszczęścia - to się projekcją zwie,
    proszę pani.

    h.