  • Data: 2006-11-10 09:14:53
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > tobie sugeruje się postawienie chłopka z brązu - bo masz zaparcie, a nie
    > robienie kupki przez ponad dobę jest bardzo szkodliwe dla organizmu.

    ja tylko upraszam na grupie o prawie nie wpieprzać farmazonów o płci,
    chrześcijaństwie czy innych czynnikach, które niby miałyby wykrzywiać ogląd
    łamiącego prawo głupko-trolla.

    Do Angie: nie zakładaj, że wszyscy w PL są chrześcijańskimi beretami, bo
    obrażasz myślących ludzi.
    Z jęczeniem o zrozumienie lamera, który nie wywiązuje się z umów kupna-
    sprzedaży, nie ma dowodów w sprawach, o które się pluje (sic!), pdpisuje się
    różnymi nickami nie ruszając dupska sprzed 1 kompa o proszę się wynieść na
    grupę misc.debilizmy.

    Wbrew memłaniu tego pajaca akurat na tej grupie można uzyskać wiele cennych
    porad, tylko jest jeden warunek: nikt nie pomoże komuś działającemu przeciw
    prawu i robiącemu z siebie idiote w liczącym prawie 100 odpowiedzi wątku.

    h.