  • Data: 2021-04-06 15:42:15
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2021 o 13:45, J.F. pisze:

    > Kto tlumaczyl?

    Krasnoludki.

    > Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert
    > napisal.

    To źle pamiętasz. Z filmu i z relacji światków wynika coś innego, niż z
    jego "analizy".
    Mogłeś sam obejrzeć. Nadal są publicznie dostępne. Co cię powstrzymuje?

    > "Z relacji uczestniczki zdarzenia wynika, że w momencie, kiedy światło
    > dla samochodów zmieniło się na zielone, kierowcy wpadli w furię. Z
    > zablokowanej skody Superb wysiadł mężczyzna, który miał chwycić jedną z
    > protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni. Na tę agresję
    > zareagowali zebrani i rzucili się na pomoc pokrzywdzonej kobiecie."
    >
    > Tego na filmie nie ma, ale ... a co - nie  mial prawa przejechac po
    > jezdni, w tym usunac blokujace osoby ?

    Nie, nie miał prawa. Nie miał prawa "chwycić jedną z protestujących i
    rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni."

    Masz jeszcze jakieś równie inteligentne wątpliwości?

    > A moze to katolik wierzacy i praktykujacy i zabijanie dzieci mu sie nie
    > podoba ?

    To niech idzie do specjalisty i tam leczy swoje religijne manipulacje,
    zamiast rozjeżdżać ludzi samochodami. Nikt go do niczego nie zmusza.

    https://kulturaliberalna.pl/2016/04/20/bioetyka-czy-
    zarodek-jest-czlowiekiem/

    "Sam kościół miał w tej kwestii przez wieki odmienne zdanie. W jednym z
    objaśnień do ,,Sumy teologicznej" św. Tomasza z Akwinu pod redakcją ks.
    Stanisława Bełcha czytamy: ,,Całe ortodoksyjne chrześcijaństwo (także i
    Orygenes) utrzymywało, że ludzka dusza jest stwarzana przez Boga. Chodzi
    tylko o to - kiedy, w którym momencie. Aż do najnowszych czasów
    przyjmowano za Arystotelesem, że dusza umysłowa łączy się z ciałem po 40
    dniach od jego poczęcia. Tak też głosili teologowie przez długie wieki"

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr