eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymałem gwarancji › Re: Nie otrzymałem gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie otrzymałem gwarancji
    Date: Fri, 8 Dec 2006 10:13:04 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 28
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <g...@z...router>
    References: <el9sl9$mtc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    <el9umo$21p$1@inews.gazeta.pl> <6...@z...router>
    <ela5vt$3c4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1165544075 804 218.186.226.238 (8 Dec 2006 02:14:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Dec 2006 02:14:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431828
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.12.2006 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > news:6vgm44-lnp.ln1@ziutka.router...
    >> Niestety mijasz się z prawdą, pomijając już fakt, że pewnie masz na myśli
    >> odpowiedzialność wynikająca z ustawy z dnia 27 lipca a nie wiesz czy
    >> opisana sytuacja dotyczy sprzedaży konsumenckie. A jeśli dotyczy, to może
    >> co najwyżej na tym etapie złożyć formalną reklamację (lub skorzysztać z
    >> ww. 10-dniowej możliwości odstąpienia od umowy) w której będzie się
    >> domagał doprowadzenia do stanu zgodności z umową jedynie poprzez naprawę
    >> bądź wymianę.
    >
    > 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
    [..]
    > 4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani
    [..]

    Robi wrażenie. A teraz zacytuj wyłącznie ten fragment który upoważnia do
    odstąpienia od umowy bez złożenia formalnej reklamacji.

    A przyjmując, że ta wymiana telefonów nią była (pewnie będziesz w stanie
    wykazać jej dowodową skuteczność) i tak nie masz żadnych danych aby
    twierdzić, że sprzedawca nie może zaspokoić tego hipotetycznego żądania
    złożonego w hipotetycznej reklamacji tylko dlatego, że nie odniósł się do
    żądania klienta w czasie o którym nie masz zielonego pjęcie, no chyba, że
    jestes Gasper-wróżka :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1