    From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadpłata do ORANGE
    Date: Tue, 20 Jul 2021 12:04:57 +0200

    Robert Tomasik w
    <news:60f5c6b9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>:

    > No właśnie nie. Wiem o co Ci chodzi, ale nie. O ile za internet miałem
    > stałą kwotę, to za telefon już nie. W systemie, gdy usuwałem zgoda
    > jeszcze wisiała na Telekomunikację Polską SA :-), czyli zakładałem to
    > przed 2010 rokiem :-) Nie dało się ustawić stałego zlecenia, bo nie
    > wiedziałem, na jaką kwotę przyjdzie rachunek,

    Pierdolisz jak potłuczony Tomasik.
    Miałem ustawione zlecenie stałe, na kwotę jaka będzie na fakturze.
    TP wysyłało kopię faktury do "żubra", i było płacone z konta.
    Działało to mniej więcej jak PZ, ale wtedy PZ był nowością i dodatkowo
    płatny.

    Gdy się żegnałem z TP, to również w banku wycofałem "stałe zlecenie na
    zmienną kwotę"

    > Po prostu zalecam ostrożność przy rozwiązywaniu umowy z ORANGE.

    A co ja pisałem w wątku: Message-ID:
    <60d0e9d8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>

    Okazuje się teraz, że ty nawet nie wiesz czy miałeś PZ, czy ZS...

    --
    'Tom N'