    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIECHCIANY LOKATOR.
    Date: Mon, 21 Aug 2006 15:41:54 +0200

    Piotr wrote:

    > Nadal nie jestem przekonany, ze wlasciciel nieruchomosci (w tym
    > przypadku starsza schorowana kobieta) musi mu znalezc mieszkanie
    > zastepcze. Lokator wynajmowal garaz, w ktorym mieszkal gdyz uciekl
    > przed zona z domu. W zwiazku z zamiarem sprzedazy nieruchomosci,
    > wlasciciel posesji chce ten garaz wyburzyc badz przywrocic do stanu
    > umozliwiajacego parkowanie w nim samochodu. Lokator zaczal sprowadzac
    > sobie teraz gosci, z ktorymi urzadza libacje w owym garazu.
    > Celowo zniecheca tym samym potencjalnych nabywcow nieruchomosci.
> [...]

    Tu nie jest problemem zameldowanie, tylko fakt zamieszkania.
    Spróbuj podejuśc może do sprawyy od innej strony. Zastanów się co
    zostało wynajęte. W pierwsym poście była mowa o domku, teraz o garażu.
    Więc może był wynajęty tylko lokal użytkowy a nie mieszkalny. Wtedy
    opróżnienie lokalu przez komornika może być prostsze.