  • Data: 2005-07-14 06:49:41
    Temat: Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Osobiście wyleczyłem się już z kupowania komputerów za 8000zł - wolę
    > identyczny zestaw kupić za połowę tej ceny. Różnica będzie polegała na tym,
    > że teoretycznie zestaw, który złożę będzie można rozbudować, a tego
    > marketowego już nie. Tylko co mi z tego, jak za rok nie będzie czym
    > rozbudować.

    zlozylem juz dziesiatki kompow i doszedlem do podobnego wniosku :)
    jednak nadal nic nie zmusi mnie do kupna gotowego "blaszaka" w markecie,
    nawet gotowego w zwyklym "komputerowym" sklepie, mimo wszystko wole za
    podobne pieniadze poskladac sobie sam, a ostatnio wogole kupilem laptopa
    :) w makro cash'u :P bo akurat byl tanio w kozystnym kredycie