  • Data: 2003-09-08 23:31:33
    Temat: Re: Moja sprawa karna ciag dalszy
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'zajac' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjip9q$4bu$...@a...news.tpi.pl taką oto treść:

    | W zawiadomieniu jakie otrzymalem oskarzonemu zarzuca sie popelnienie
    | przestepstwa z art.13.1 kk w zw. z art. 280.1 kk Moje pytanie brzmi
    | co to jest ?

    Usilowanie rozboju.

    | nie zapytam czy posiedzi bo to zalezy od woli
    | niezawislego Sadu, ale zapytam ile moze posiedzieć i jakie sa granice
    | wyroku ???

    Odpowiedzialnosc za _usilowanie_ jest taka sama jak za _dokonanie_ czynu,
    wiec w tym przypadku zagrozenie to kara pozbawienia wolnosci od lat 2 do 12.
    Nie napisze jaki bedzie wyrok, bo to zalezy od wielu czynnikow (m.in. od
    zachowania sprawcy po popelnieniu czynu, czy sie przyznaje, czy byl
    wczesniej karany, ile ma lat itd).

    | uwazam ze bardzo dobrze postapilem mimo sceptycznych odpowiedzi z waszej
    | strony.

    Bardzo dobrze zrobiles.

    Moze to byc trudna sprawa, bo nie jest to rozboj tylko usilowanie rozboju.
    Miejmy nadzieje, ze postepowanie przygotowawcze zostalo solidnie
    przeoprowadzone i sa mocne podstawy do skazania.

    pzdr
    ->piotr