  • Data: 2010-08-05 18:20:52
    Temat: Re: Meldunek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    > Witam! Jestem zameldowany na pobyt stały w mojej kawalerce, a teraz z
    > żoną kupujemy wspólne mieszkanie... Czy muszę się zameldować w nowym
    > mieszkaniu, czy mogę ciągle być zameldowany na to poprzednie? Nie chcę
    > na razie zmieniać dokumentów, bo nie mam terz czasu i kasy...

    Formalnie masz byc zameldowany tam gdzie faktycznie mieszkasz.
    Formalnie musisz. Masz na to 3 dni.
    Formalnie musisz sie też wymeldować z poprzedniego miejsca. Najpozniej w
    ciagu ostatniej doby przed wyprowadzka.

    Nieformalnie, wszystkim to zwisa, dopóki meldunek nie jest potrzebny do
    czegoś tam. Np. zarejestrowania samochodu.

    Ewnetualnie jak na parapetówie, którą zrobicie zbyt głośną, przyjdą
    wieczorem niezaproszeni goście w postaci panów policjantów, poproszą o
    dowód, zapytają czy tu mieszkasz, zapytają od kiedy to bedziesz miał do
    wyboru mandacik za niedopełnienie obowiązku meldunkowego plus mandacik
    za zakłócanie ciszy lub sprawa w sądzie grodzkim.
    Wszystko zależy jak bardzo wk..cie policjantów.

    Do niczego wiecej meldunek potrzebny nie jest.
    No, ewentualnie jak bedziesz chciał dziecko do szkoły posłać, to nagle
    się okaże, że nie jest dzieckiem rejonowym i sie mu szkoła "nie należy".
    i pewnie pare powodów jeszcze sie znajdzie