  • Data: 2022-11-24 08:09:46
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-11-2022 o 17:26, Shrek napisał:

    > W kwestii formalnej - link?

    musiałbyś poszukać nagrań biegających z kijkami, którzy byli wtedy tam.
    CO ciekawe - oficjalny monitoring (dość dobrej jakości), prawie cały
    czas monitorował ten fragment ulicy, ale akurat na moment rozpoczęcia
    akcji kamera przesunięta została by pokazać czoło marszu, gdy wróciła,
    to już trwała rozróba. Oglądałem to 2 lata temu - 2 tajniaków, którzy
    później bili kobiety rozpoznałem, byli ubrani prawie identycznie. Co
    zabawniejsze, jak poszukasz filmów ze strajku kobiet, to chwilę przed
    atakiem chyba Włodek Ciejka sfilmował ich podczas odprawy "na boku".

    --
    http://zrzeda.pl