  • Data: 2022-12-01 08:22:10
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-11-2022 o 16:46, Shrek napisał:

    > Dawaj linka;) Chyba że pojawiają się w różnym charakterze:)

    przypomnę, że kilka pierwszych marszy kobiet współorganizowali ludzie
    związani z Tanajno. O to tylko jeden z wielu przykładów. Pomijam już
    kijkobiegaczy, którzy często pojawiają się i tu i tu (choć związani
    bywają z różnymi stronami). Są oczywiście skrajne skrzydła, które nie
    pojawiają się z zasady na drugiej manifestacji, ale wbrew pozorom nie
    jest ich aż tak dużo. Jakbyś sobie przeprowadził badania, to osoby
    będące w protestach (tak kobiet) jak i w marszach organizowanych przez
    stronę bardziej związaną z prawicą niekoniecznie w 100% zgadzają się z
    wszystkimi postulatami. Zaryzykuję, że przy tych największych marszach
    tych jest mniejszość. Zresztą byłem i na jakiś marszach kobiet jak i na
    marszach antylokdownowych (te organizowała raczej prawa strona) i
    rozmawiałem z ludźmi idącymi. To nie jest tak, że protestujący popierają
    wszystkie postulaty.

    --
    http://zrzeda.pl