  • Data: 2022-11-28 07:38:02
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-11-2022 o 17:40, Shrek napisał:

    > Jeśli to to o czym myślę, to ja tam nie widziałem specjalnie
    > prowokatorów z policji.

    Jeśli wyciąganie osób z tłumu nie uznać za prowokacje, to możesz mieć
    rację... To kwestia oceny właśnie takiego postępowania. Zresztą o to
    samo dokładnie poszło na marszu kobiet.

    Żeby to jeszcze umundurowani policjanci, to jeszcze może by przeszło,
    ale widzisz jakiś osiłek po cywilu szarpie współtowarzysza, to stajesz w
    jego obronie.

    --
    http://zrzeda.pl