  • Data: 2022-11-24 12:01:13
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Nov 2022 08:14:52 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > jakież to?

    to do celow dokumentacyjnych - niestety początek operator przegapil
    https://www.youtube.com/watch?v=EjWm9RmIq6E

    Analiza jest tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=C2LqgsqRcDg

    Ciekawie sie robi okolo 4:40 - pierwsza awanturka powoli wygasa,
    i nagle spokojny, niezainteresowany tlum na ulicy sie rozstepuje -
    czyzby faktycznie jakas salwa policjantow?

    > bo to nie policjanci jako tacy bili celem ataku, a właśnie ci tajniacy.

    Byly barierki, to za nimi pewnie jakis oddzial. Umundurowany?

    A ci tajniacy, to jak barierki pokonali?
    Przeskoczyli?

    > Zresztą pomyśl logicznie - ja wiem, że tam nie było zbyt wielu osób
    > myślących logicznie, ale jednak pewien racjonalizm mają. Po co mieliby
    > atakować jakąś bramę? Żeby chociaż były prowokacyjne szyldy, ale nie było...

    To jest oczywisie ciekawe, ale nie ma zdjec co tam bylo.
    Cos cennego, skoro barierki ustawili :-P

    Duza ta grupa?
    Czy "odwaznych faszystow" niewielu :-)

    J.