  • Data: 2007-05-11 17:41:49
    Temat: Re: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ocena na tyle sensowna, na ile
    > wierny materiał.

    Z tym tematem spotkałem się już co najmniej drugi raz (oraz jeszcz raz,
    ale to był chyba przedruk). Co już stanowi wysokie prawdopodobieństwo
    albo prawdy albo zorganizowanej akcji propagandowej przeciw izraelskim
    wycieczkom. Antysemitów ani przeciwników Izraela nie podejrzewam (zbyt
    wyrafinowane), dlatego też druga opcja imho o wiele mniej prawdopodobna.
    I dlategoż zdecydowałem się zapostować.

    --
    pzdr