  • Data: 2007-05-11 17:34:33
    Temat: Re: [Link] Ochroniarskie mendy z Izraela w akcji
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Znajdź mi gdziekolwiek prawne stanowisko polskiego rządu na ten temat.
    > Załóżmy jakieś przyzwolenie na takie działania. generalnie ochroniarze z
    > Izraela w Polsce nie mają żadnych praw poza dotyczącymi ogólnie
    > obywateli. Czyli mogą ująć sprawcę przestępstwa bądź wykroczenia i oddać
    > go q ręce Policji. jeśli mają broń to mogą jej użyć na zasadach obrony
    > koniecznej.

    Jak zauważył Samilnik a z tekstu nie wynikało wprost ale było
    insynuowane, wynikałoBY to z umów międzypaństwowych. W takim przypadku
    ochroniarze rzeczywiście mieliby prawo posiadania broni (i nic więcej),
    ze słusznością czego ja (i zapewne wielu) się nie zgodzę.

    Nie wiem, nie podejmuję się jednoznacznej odpowiedzi jaki jest stan
    prawny kwestii posiadania broni przez owych ochroniarzy.

    --
    pzdr