  • Data: 2007-08-25 21:17:57
    Temat: Re: Licencji brak - programy komputerowe
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 23:11
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Tak, a licencja, numer seryjny etc. to potwierdzenie posiadania
    > uprawnień do użytkowania określonego oprogramowania.

    Ale nie imiennie dla danej osoby... Idziesz do Medialnego Marka i kupujesz
    pudełko... Potem je gubisz i ja je znajduję... Młotek czy program... żadna
    różnica... Numer seryjny jest przecież tylko utrudniaczem dla legalnych
    użytkowników, a licencja umową pomiędzy użytkownikiem a producentem....

    Nie rozmawiamy tu o imiennych umowach, ale o znalezionym pudełku z
    programem....

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl