  • Data: 2005-02-12 00:19:40
    Temat: Re: Legalnosc Windows?
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 <j...@p...pl> wrote:

    > Jednym slowem rozumiem ze posiadajac laptopa z licencja (naklejka) na XP
    > professional (instalacyjna byla na dysku), moge wgrac sobie od kolego win
    > 98se z orginalu , i uzywac jednosczesnie nie posiadajac kopi tej plyty w
    > domu?

    Poniewaz autor watku zadal to samo pytanie na roznych grupach
    dyskusja toczy sie rowniez na pececie. Ktos wyciagnal kwestie czyto
    praktyczna - numer seryjny i z ciekawosci zadzwonil na infolinie MS.
    To co tam mu odpowiedziano zwalilo mnie z nog i pozbawilo jakichkolwiek
    watpliwosci co do kompetencji tego zrodla. Ni mniej ni wiecej odpowiedziano
    mu ze choc w ramach licencji na WIN XP PRO posiada uprawienia do downgrade
    wdo WIN98SE, aby uzywac tewgo systemu _MUSI KUPIC NASTEPNA LICENCJE_ na
    WIN98SE. Ja nie mam wicej pytan.

    Opis sytucaji tu msg-id - google znajdzie:
    cuj0rh$ejs$...@a...news.tpi.pl

    na szybko odnioslem sie do tego tu:
    X...@1...0.0.1

    a pytanie w tej odnodze watku zaczelo sie od:
    1m66ed6zsgla3$....@s...org

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl