  • Data: 2013-07-10 10:36:03
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.07.2013 00:14, Andrzej Lawa wrote:

    > Może nie są aż tak zdegenerowanymi leniami jak ktoś taki jak ty, który
    > nie potrafi dostarczy jednego 240-litrowego (dwie taczki) pojemnika
    > gruzu gdzie należy...

    JAk komus zaplace - to bedzie mu sie chcialo.

    JAk sam zrobie - to zaplace swoim czasem.

    Dlaczego ciagle w spoleczenstwie dominuje socjalozm, ja nie wiem. Wiem,
    ze za usluge sie placi. Wiec nie rozumiem czemu komus ma sie chciec
    dymac za friko po 2 taczki. Moze mu sie chciec, ale rownie dobrze moze
    mu sie nie chciec.

    Ty myslisz, ze "kazda budowa w okolicy" to tylko wypatruje gdzie ktos ma
    2 taczki gruzu? :)

    No chyba, ze to budowa w stylu mietek i synowie stawiaja chalpe juz od
    10 lat....

    > Tobie się nic nie chce - w szczególności myśleć.
    >
    > Podpowiedź: spytaj się w pobliskim skupie, ile dają za kilogram
    > akumulatora.

    Ile?

    (pytam, bo skoro znasz realia to przyspieszy to dyskusje).

    zen.aspx