  • Data: 2013-07-10 10:32:02
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.07.2013 08:59, Andrzej Lawa wrote:

    > Takoż taniej nie zawsze znaczy gorzej.

    Niemcy mawiaja - nie stać nas na oszczedzanie na tym lub na tamtym.

    Efekt - u nich sa autostrady, u nas jak juz sa to auto-srady.

    Efekty przetargow z czynnikiem "decyduje najnizsza cena" widac we
    wszystkich dzialaniach sterowanych rzadowo/urzedniczo...

    > Mhm. A jak wielki masz wybór w supermarkecie? ;)
    >
    > W zakresie ziemniaków w takim Lidlu był tylko wybór wielkości opakowania :)

    Ale mozesz isc do Almy, Biedronki, Tesco lub innego.

    A jak gmina dostarczy ziemnaki to .... mozesz pojechac do innej gminy....

    > No nie wiem jak w twojej gminie, ale w mojej były dość intensywne
    > konsultacje społeczne w zakresie cen, sposobu sortowania itepe.

    Ziemniaków? :)