    From: A...@k...net.pl (Artur Golański)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kratka w samochodzie
    Date: Tue, 05 Feb 2002 20:22:20 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pc61.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >1.Osobowo-towarowy=ciezarowy
    Nieprawda !

    >(czy sie z tym zgadzasz czy nie)
    Twoje czy moje zgadzanie jest TU bez znaczenia, gdyz wynika to
    istniejacego prawa. W klasyfikacji rodzajów pojazdów istnieje podział
    na osobowe i ciężarowe. Natomiast w podrodzaju 'ciężarowe' wyróznia
    się m.in ciężarowo-osobowy. Twór "osobowo-towarowy" NIE istnieje w
    żadnym rodzaju, ani podrodzaju pojazdów !

    >2.Jakiej homologacji?Liczy sie wpis w dowodzie.Jesli osobowy to
    >osobowy.Kazdy inny(towarowy.ciez.osob)to ciezarowy.
    Nie poprawiaj Trybunału Konstytucyjnego ! Zgodnie z jego wykładnią o
    tym czy dany pojazd jest ciężarowy czy osobowy decyduje własnie
    homologacja.

    >3.Vat zciagna(czy sie podoba czy nie) zmienilo sie tylko w stosunku do
    >nowych(tegorocznych).
    Nie jestes na biezaco :-(
    Otóż prawo do wykorzystanego odliczania podatku od towarów i usług
    zachowają te osoby, które w okresie do 1 stycznia 2001 r. nabyły
    samochód osobowy, przerobiony następnie na samochód ciężarowy,
    posiadające w dowodzie rejestracyjnym tego samochodu odpowiedni wpis,
    potwierdzający taką przeróbkę (pismo ministra finansów z 28 stycznia
    2002 r. wydane na podstawie art. 14 par. 1 pkt 2 Ordynacji
    podatkowej).
    Jakie 'sciąganie' masz na mysli ? Nowi (tegoroczni) NIE zarejestrują
    pojazdu osobowego jako cieżarowego :-)

    >4.A wcinam sie bo widze ze dyskutujecie jak slepi o kolorach(wydaje sie wam
    >ze tak jest0a ja po prostu to wiem.
    Ty po prostu wiesz :-D
    A może 'Ci slepi' wiedzą więcej o kolorach niż niektórzy o istniejacym
    w Polsce prawie ?

    Artur Golański