    From: "Maciej" <m...@s...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez na stacji paliw??!!
    Date: Fri, 20 Dec 2002 12:57:00 +0100

    > A z czym wiaze sie apelacja? Czy moze wpedzic mnie w dalsze
    > koszty/nieprzyjemnosci? Z jednej strony jestem
    > bardzo rozczarowany tym wyrokiem a z drugiej nie chce miesiacami biegac
    > do sadu.
    > Poki co zanioslem do sadu wniosek o sporzadzenie uzasadnienia wyroku.

    Dobrze, ze wnosisz o uzasadnienie, ale przewiduje, ze go nie otrzymasz.
    Znajomy przegral sprawe niesprawiedliwie i uzasadnienia nie otrzymal wcale
    chociaz sad teoretycznie ma obowiazek taki dokument sporzadzic, gdyz
    musialoby byc ono niezmiernie karkolomne.
    Koszty odwolania sa znikome, a nieprzyjemnosci to kwestia indywidualnych
    odczuc i moga dotyczyc wylacznie samej rozprawy i pyskowki. Na pewno nie
    bedziesz musial biegac do sadu miesiacami. Przyjdziesz raz moze dwa.
    Ponawiam pytanie. Byles na rozprawie?

    Maciej