  • Data: 2004-06-17 15:19:24
    Temat: Re: Kradziez dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Olku, to wynika z pragmatyzmu ustawodawcy - w budżecie nie ma tylu
    > pieniędzy, ile trzeba by wydać na budowę więzień.

    Znam całą masę takich "miejsc" w owym budżecie gdzie moznaby zaoszczędzic by
    te więzienia wybudować. Poza tym dlaczego buduje się nie więzienia lecz
    sanatoria z kortami tenisowymi, internetem i telewizją w celach i
    siłowniami? Więzienie powinno karać - powinno się spać na twardej pryczy w
    półciemnej celi o chlebie i wodzie a do tego ciężko pracować. Takich więzien
    z prawdziwego zdarzenia z pewnoscią moznaby wybudowac znacznie więcej niz
    takich jak się ostatnio oddaje do uzytku.
    A poza tym przeciez ja wcale nie mowię o wsadzaniu za kratki kazdego
    gapowicza - w zupelnosci wystarczyłyby odpowiednio surowe sankcje pienieżne
    a do tego status "karanego".

    > Ponadto - osadzeni nie korzystają zazwyczaj ze środków komunikacji
    > publicznej, a w pojazdach, którymi są transportowani nie sprawdza się
    > biletów.

    A co to ma do rzeczy?

    pdr
    Olo