  • Data: 2004-06-17 15:23:44
    Temat: Re: Kradzież dokumentów i KZKGOP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie za dobrze by wam było?

    Na prawdę do Ciebie nie dociera że nie tylko nam ale i Wam? Myślisz że kogo
    taki cwaniaczek bez biletu okrada jak nie Ciebie (jako podatnika i
    pasażera)? A może sam masz w zwyczaju podrózować na gapę i stąd te poglądy?

    Niby dlaczego pracownik prywatnego
    przedsiębiorstwa ma mieć uprawnienia policyjne?

    1) Jakiego zaś prywatnego przedsiębiorstwa? Komunikacja miejska jest
    komunalna.
    2) Kto powiedział ze policyjne? Tylko zblizone w pewnych zakresach do
    policyjnych i wyłącznie w zwiazku z pełnieniem funkcji kontrolera (tj. np.
    legitymowac moglby wylacznie w trakcie kontroli w pojezdzie, ale na ulicy
    przechodniow juz nie).

    Idźmy dalej, każdy
    sprzedawca powinien mieć prawo spałować i zakuć klienta, którego
    podejrzewa o kradzież.

    Owszem, powinien. Z tym ze nie tego ktorego podejrzewa o kradziez, tylko
    tego ktory tej kradziezy faktycznie dokonał. Ja ujawniając gapowicza w
    pojezdzie nie mam co do niego podejrzen ze wyludza przejazd - ja mam
    pewnosc.

    Anajlepiej, żeby nie było wogóle zywyłych ludzi tylko
    sami funkcjonariusze z uiprawnieniami policyjnymi, to dopiero byłoby
    bezpiecznie.

    Za duzo w tym społeczenstwie bydła. Ono się do tego niestety nie nadaje.

    pdr
    Olo