    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <s%ZfK.276280$Mih.197884@fx05.ams1>
    <62808ec9$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <_NhgK.204634$sMg.41819@fx06.ams1>
    <6281e4f6$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ABgK.1058412$sb1.447612@fx11.ams1>
    <6283d903$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <vpZgK.36947$tX09.2092@fx10.ams1>
    <628481b7$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <AFDhK.644565$2OB.201821@fx09.ams1>
    <62872dfe$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <B2XhK.799011$Lc1.648136@fx12.ams1>
    <628889ce$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <pFCiK.342081$Mih.45451@fx05.ams1>
    <628b15e8$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 24 May 2022 02:24:37 GMT

    On 2022-05-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W szurskiej stronie z gov.uk w nazwie piszą, że "niewystarczające dane"

    WHO też to sugeruje.

    or-healthcare-professionals-how-covid-19-vaccines-ar
    e-regulated-for-safety-and-effectiveness

    > Przeczytam - ale to nie o lokdałnach, zarządzaniu pandemią i wnioskach
    > a jedynie o szczepionkach. Ale w wolnym czasie przeczytam. To co się
    > rzuca w oczy to "statement for healthcare professionals" ale nikt się
    > nie podpisał:P

    Ten dokument to jakby taka instrukcja jakie rzeczy mogą niepokoić
    suwerena i ten gorszy sort i te problemy są z grubsza wymienione, i że
    nalezy to wytłumaczyć, tylko w sumie nie jest powiedziane jak. Tu
    moznaby się nawet żachnąć, że dla profesjonalisty to powinno być
    oczywiste, ale jak w jednym dokumencie się sugeruje, że z tą transmisją
    jakby nie do końca nadal wiadomo, a potem, że profesjonalista powinien
    ten problem zaniepokojonym masom objaśnić, to mi to trochę dziwnie
    brzmi.

    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35238860/
    Among 431 household contacts, 227 were classified as having a case of
    COVID-19 (attack rate [AR] = 52.7%).+ The ARs among household contacts
    of index patients who had received a COVID-19 booster dose, of fully
    vaccinated index patients who completed their COVID-19 primary series
    within the previous 5 months, and of unvaccinated index patients were
    42.7% (47 of 110), 43.6% (17 of 39), and 63.9% (69 of 108),
    respectively.

    Czyli ponad 20% większa szansa dla nieszczepa zarazić się od domownik,
    ale aż 53% szansa złapać bez względu na stan wyszczepienia. Tyle tylko,
    że nie widzę jak kwalifikowali do badań, więc podejrzewam, że testowali
    wszystkich bez wzgldu na objowawość.

    Dalej nie szukam.

    --
    Marcin