eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-18 16:01:09
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja również, ale w warunkach gdy ten 15latek miał ten dostep i zaczął
    > tworzyć podobne rysunki / komentarze to raczej MZ wypadałoby mu te broń
    > zabrać.

    Oczywiście teraz pewnie większość powie, ze to było oczywiste, ale ja
    się tak zastanawiam. Nie wiem, czy malowanie rysunków przedstawiających
    sceny z zabójstw musi od razu wzbudzać podejrzenie, że artysta ma zamiar
    kogoś zamordować. Mnie by bardziej niepokoiły jakieś szkice bomb,
    obliczenia krzywej balistycznej - ale rysunek miejsca zbrodni? Może
    sobie zobrazował jakiś kryminał. Ale podkreślam, ze nie widzę głębszego
    sensu udostępniania broni dziecku. Co innego na strzelnicy. Znam sporo
    osób strzelających od bardzo małego, bo rodzice, dziadkowie itp się tym
    zajmowali.
    --
    (~) Robert Tomasik