eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-19 00:31:15
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Normalnie:P

    > Z tego co zrozumiałem, gówniarz kupił na siebie w obecności ojca...
    > Skoro mógł kupić na siebie to to wina prawa. No chyba że coś źle
    > zrozumiałem (albo pismaki pokręciły) i kupił ojciec i dał gówniarzowi.

    Ojciec sie wybrał z gówniarzem do sklepu i ojciec to kupił bo gówniarzom
    nie wolno tam posiadać i pewnie tez nosić. Niedługo potem ojciec
    popełnił jakiś post na FB czy innym, że to prezent na BN dla syna.

    Wkrótce potem nauczyciel zobaczył wspomniane bazgroły na arkuszu z
    testem z matematyki i zaniósł to juz nie pamiętam do kogo, psychologa,
    czy dyrektora, czy jeszcze innej osoby tu właściwej. Ta wezwała rodziców
    z poleceniem, że mają gówniarza zabrac ze sobą do domu. Rodzice się na
    to nie zgodzili. Skończyło się zdaje się tak, że dostali polecenie, że w
    ciągu 48h mają go zabrać do specjalisty bo inaczej raus ze szkoły. W
    czasie tego spotkania, broń już najpewniej była na terenie szkoły.

    --
    Marcin