  • Data: 2022-07-08 11:49:42
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2022 o 09:19, _Master_ pisze:

    > Napisz jakie to są te faszystowskie treści chyba że w ten sposób
    > uciekasz od tematu.

    Pójdziesz do szkoły, to się dowiesz.

    > Weź człowieku posłuchaj Bosaka. To nie jest trudne. Choćby skrót jego
    > wypowiedzi u Rymanowskiego.

    Słuchałem wielokrotnie. I doskonale rozumiem skąd się bierze ich
    poparcie. Młodzież może oszukać, mnie nie.
    Młodzież jeszcze nie rozumie, że za te "zyski" będą musieli zapłacić
    wysoką cenę.

    Tu masz to w miarę dobrze wytłumaczone jak to działa:

    https://noizz.pl/opinie/dlaczego-mlodzi-zaglosowali-
    na-bosaka-nie-chodzi-o-faszystowskie-hasla/15kq3sy

    "Młodzi wyborcy mają gdzieś faszyzm Bosaka?"

    "Rozpoczęło się rytualne darcie szat i płacz, że młodzi głosują na
    faszystę. Ba, przyznam się, że sam na początku zareagowałem w ten
    sposób. A potem postanowiłem zrobić risercz i sprawdzić, czym Krzysztof
    Bosak skusił młodych. Bo w to, że był to marszowy krok batalionów SS i
    pieśni patriotyczne, wierzyć mi się nie chciało. No i oczywiście mogę
    się mylić, ale po lekturze programu tego kandydata, stawiam taką tezę,
    że faszyzm Bosaka młodzież ma gdzieś i poleciała na zupełnie inny miód.
    Oczywiście nie możemy tutaj uogólniać i powiedzieć, że na pewno żadnego
    młodego człowieka nie skusiła wizja jednego kraju, jednej partii, jednej
    ideologii, to rzecz nieunikniona, bo wielka Polska narodowa to bardzo
    atrakcyjna dla niektórych wizja."

    "(...)Nikt nie będzie wnikał, co to naprawdę znaczy, bo sam postulat
    państwa minimum wydaje się maksymalnie atrakcyjny w momencie, gdy
    wchodzisz w życie, jesteś nieśmiertelny, a świat leży u twoich stóp,
    gotowy do podboju. Jakieś podatki? Przecież gdyby nie one, udałoby mi
    się wszystko."

    "(...)To wiecie co ja, mając lat osiemnaście i widząc niektóre punkty
    programu gospodarczego, robię? Głosuję na UPR. Albo na Kongres Nowej
    Prawicy. Albo na partię KORWiN. A może nawet na kandydata na prezydenta
    z ramienia Konfederacji Wolność i Niepodległość. Bo te postulaty są
    ładne, proste, zrozumiałe i przejrzyste, a przede wszystkim atrakcyjne.
    To słowo zwłaszcza bym zapamiętał - atrakcyjne."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr