  • Data: 2022-07-07 21:39:40
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2022 o 19:22, _Master_ pisze:

    > Jak ktoś nie chce podzielać Twoich choćby najwspanialszych, nowoczesnych
    > poglądów i traktowania chciejstwa jako PRAWO człowieka i nie godzi się z
    > przyjmowaniem tego arbitralnie
    > to nie znaczy że jest FASZYSTĄ.

    Oczywiście, że jak ktoś się ze mną nie zgadza, to nie znaczy, że jest
    faszystą.

    Faszystą (rasistą...) jest wtedy, gdy używa faszystowskiej
    (rasistowskiej...) retoryki.
    Jeżeli koś mówi, pisze, rozpowszechnia faszystowskie (rasistowskie,
    mizoginiczne, homofobiczne... itp.) treści, to jest faszystą (rasistą...
    itd.) niezależnie od tego, czy się ze mną zgadza, czy nie.

    > Przykład masz na wschodzie a kiedyś na zachodzie czym jest faszyzm i
    > rusizm.

    Oraz w deklaracjach, zapowiedziach i wypowiedziach członów i zwolenników
    konfederastów.
    I dlatego właśnie nie zagłosuję na konfederastów, bo nie chcę tego u siebie.

    > Pozwól innym mieć swoje zdanie. Nie jesteś bogiem. Nie masz licencji na
    > prawdę.
    > Trochę więcej pokory życzę

    Wzajemnie.

    A co konfederacja sądzi na temat własnego zdania np. kobiet? Albo
    własnego zdania ludzi homoseksualnych? Albo na temat religii w szkołach
    (która to religia jest wzorcowym wręcz przykładem pozbawiania ludzi
    własnego zdania)?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr