  • Data: 2022-01-06 18:08:22
    Temat: Re: Kazachstan już radziecki?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2022 o 17:43, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ze wschodu nie przyszła elita, lecz swołocz.

    ale buta tych z zachodu spowodowała, że nie potrafili się dogadać.
    Wybierających nie oceniam, bo mieli trudny wybór. Moja rodzina była w te
    wybory uwikłana. Sporo od dziadków i wujków za młodu słyszałem. Nie było
    to proste i odradzam ocenianie z perspektywy obecnego stanu wiedzy.

    "Swołocz" - jak o niej piszesz - miała swoje powody, by być swołoczą. Po
    za tym nie do końca była swołoczą, a w tym zakresie, w jakim była, to
    czasem nie miała innego wyjścia, bo przedstawiciele elity się z lekka
    zradykalizowali i zaczynali silnie ciążyć ku swołoczy, bowiem zdawali
    sobie sprawę, ze władza im się z rąk wymyka. Generalnie nikt tu bez winy
    nie był, a w dodatku mało kto patrzył dalej, niż na swój własny interes.

    Ale łatwo krytykować, gorzej było wowczas podjąć decyzję. nie było
    Internetu i nie można było się poradzić w usnecie :-)
    --
    Robert Tomasik