  • 1. Data: 2022-01-06 14:25:46
    Temat: Kazachstan już radziecki?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wysłali bratnią pomoc.

  • 2. Data: 2022-01-06 15:21:15
    Temat: Re: Kazachstan już radziecki?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.01.2022 o 14:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wysłali bratnią pomoc.
    Gdzie tu kwestia prawna? Jakieś pytanie?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-01-06 15:25:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Gdzie tu kwestia prawna? Jakieś pytanie?

    A jednak się myliłem. Jest: https://tiny.pl/91hxl Wygląda na to, że
    istnieją przesłanki, że w "rzucenie" Kazachstanu w Rosyjskie objęcia
    odpowiada Polska :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-01-06 15:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdzie tu kwestia prawna? Jakieś pytanie?

    Na przykład czy jak wojsko nasze lub obce strzela do naszych obywateli
    to można ich zgodnie z prawem... no odpierać.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2022-01-06 15:50:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak: jak zgodnie z prawem wejść swoim wojskiem do obcego kraju.
    Tusk podpisał, że niemiecka policja może wejść do Polski.
    I belgijska i francuska, żeby wpie.....ć Polakom jak wpie....a swoim kolorowym.
    Po której stronie staniesz?

    ----

  • 6. Data: 2022-01-06 16:28:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.01.2022 o 15:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Po której stronie staniesz?

    Po II Wojnie Światowej w Polsce byli żołnierze wyklęci . Uważam za
    porażkę naszych elit, ze ludzie w ogóle musieli wybierać. Tu nie ma
    dobrej strony i wolał bym nie musieć wybrać.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-01-06 17:43:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ze wschodu nie przyszła elita, lecz swołocz.

    -----

  • 8. Data: 2022-01-06 18:08:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.01.2022 o 17:43, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ze wschodu nie przyszła elita, lecz swołocz.

    ale buta tych z zachodu spowodowała, że nie potrafili się dogadać.
    Wybierających nie oceniam, bo mieli trudny wybór. Moja rodzina była w te
    wybory uwikłana. Sporo od dziadków i wujków za młodu słyszałem. Nie było
    to proste i odradzam ocenianie z perspektywy obecnego stanu wiedzy.

    "Swołocz" - jak o niej piszesz - miała swoje powody, by być swołoczą. Po
    za tym nie do końca była swołoczą, a w tym zakresie, w jakim była, to
    czasem nie miała innego wyjścia, bo przedstawiciele elity się z lekka
    zradykalizowali i zaczynali silnie ciążyć ku swołoczy, bowiem zdawali
    sobie sprawę, ze władza im się z rąk wymyka. Generalnie nikt tu bez winy
    nie był, a w dodatku mało kto patrzył dalej, niż na swój własny interes.

    Ale łatwo krytykować, gorzej było wowczas podjąć decyzję. nie było
    Internetu i nie można było się poradzić w usnecie :-)
    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-01-06 19:31:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po II Wojnie Światowej w Polsce byli żołnierze wyklęci . Uważam za
    > porażkę naszych elit,

    Elity akurat z tym mało wspólnego miały.

    Shrek

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2022-01-07 08:56:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale łatwo krytykować, gorzej było wowczas podjąć decyzję. nie było
    > Internetu i nie można było się poradzić w usnecie :-)

    A ty byś teraz strzelał do demonstrantów?

    --
    Shrek