  • Data: 2006-11-22 06:38:38
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:vpk7udtmu5wg.dlg@onet.pl...
    > To ja się ku...a pytam:
    > - kto i dlaczego dzieli *górników* na lepszych i gorszych????
    > Czy o wykonywanym zawodzie, pracy świadczy szyld zatrudniającej firmy,
    > czy
    > też wykonywany zawód i jego specyfika, charakterystyka ????

    A ja mam pytanie takie. Jeżeli zjade te 1000m pod ziemię i naprawię tam
    gniazdko elektryczne to staję się automatycznie górnikiem i nabywam może
    jakiś przywilejów górniczych?
    Przypomnę, że ci co tam byli, nie wydobywali węgla tylko demontowali
    sprzęt.

    BTW - znam "górnika" którzy chyba nigdy nie byli pod ziemią....
    Oczywiście oprócz normalnej wysokiej pensji wszystkie "trzynastki",
    "czternastki", "piętnastki", "barbórki" itp dostaje....

    --
    pozdr
    p.