  • Data: 2006-11-22 08:31:02
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Viking napisał(a):
    (..)
    > no to fakt, tam to sobie zyja... ci co ich zasypalo zapier... za 1.8k na
    > rece + barborka + deputat weglowy + bony zywnosciowe... w przelozeniu na
    > jezyk polski taki gornik splaca 5 lat raty za matiza a kelnerka w warszawie
    > zarabia wiecej niz on na samych napiwkach...

    To znaczy ile wynoszą poszczególne składniki wynagrodzenia?
    Tutaj: http://biznes.interia.pl/news?inf=568533 znalazłem taką listę
    składników, napisz przy nich wartości:

    Płaca zasadnicza
    Nadwyżka akordowa
    Dodatek za nadl. pn-pt
    Dodatek za nadl. S+N
    Wynagrodzenie za urlop
    Wynagrodzenie za chorobowe KG
    Deputat węglowy
    Premia regulaminowa dniówkowa
    Premia regulaminowa akordowa
    Premia zadaniowa
    Dodatek funkcyjny
    Dodatek nocny
    Dodatek II zmiana
    Nagroda Roczna
    Nagrody jubileuszowe
    Nagroda Barbórkowa
    Pomoce szkolne
    Bilety z KG

    Zaznacz, czy to brutto czy netto, i czy miesięcznie, czy rocznie. To nie
    jakieś wyrzuty, ciekaw jestem po prostu.