    From: Monika Głowacka <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara dla nieletnich
    Date: Sun, 14 Apr 2024 22:01:55 +0200

    W dniu 2024-04-14 o 13:43, Wiesiaczek pisze:

    > Dobrze, że nie ojciec :)

    Dlaczego?
    Nie znam się wogóle na kościele, brat to szanuje, czasem mi coś opowie
    gdy się spotykamy, ale ksiądz jest obywatelem kraju. Brat nie ma żadnego
    dokumentu, że jest księdzem, ma dowód osobisty, paszport, prawo jazdy...
    Dla mnie on nie jest księdzem, a ja uważam, że on po prostu pracuje w
    kościele. Nosi to coś białe na szyi, ale ubiera się normalnie.
    Kiedyś byłam u niego w kościele, ale nie z powodu potrzeby duchowej, a
    ze zwykłej babskiej ciekawości. Przyszedł jakiś inny na czarno ubrany,
    brat mi go przestawił jako ksiądz jakiś tam, wymienił jego imię, a ja mu
    powiedziałam "Dzień dobry Panu".

    Chyba w Islamie jest zakaz wstępu niewiernym do meczetu i wcale mnie nie
    interesuje co jest w środku. Tu kościoły są otwarte dla wszystkich, więc
    niech ci ubrani na czarno i w tych czepkach purpurowych czy czerwonych
    nie dziwią się, że przychodzą niewierni i nie wiedzą jak się zachować,
    kiedy klęknąć, kiedy zrobić znak ręką a kiedy nie.