  • Data: 2006-04-28 06:11:36
    Temat: Re: Kablowka - problem z kablami - porada prawna
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał(a):
    > Według mnie moge sie nie zgodzić na te kable u mnie w mieszkaniu bo sa one
    > wlasnoscia nie spoldzielni tylko odrebnej firmy. zreszta wedlug nowego prawa
    > budowlanego wszystkie takie instalacje powinny byc prowadzone klatka schodowa
    > a dopiero od niej powinny byc robione odejscia do mieszkan.

    Wg. przepisów prawa budowlanego (zarówno obecnego jak i z czasów jak
    moje mieszkanie było budowane) ściany obrysu mieszkania powinien być
    grubości mniej więcej jednej cegły (wzdłuż). Ja mam za ścianą tzw.
    komórkę, z którą dzieli mnie cienka półcegłowa ścianka. I niestety, po
    wszelkich interwencjach wyszło że wszelkie instytucje się by mogły
    zainteresować tym w momencie budowy mieszkania. Jak już zostało
    zbudowane - nie ma możliwości nic z tym zrobić jeżeli jestem jedyną
    osobą która chce to naprawić a cała reszta (spółdzielnia +
    współużytkownicy komórki) chce żeby zostało tak jak jest.

    p. m.