eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA › Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
  • Data: 2022-06-08 09:09:27
    Temat: Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale takiego uniemożliwiającego powtórne uruchomienie po wylądowaniu? No
    > i nie wiem - pewnie trzeba po wylataniu resusu zrobic przegląd i jak nie
    > "zresetujesz" to co - "czek endżine" w kabinie, czy po prostu nie
    > odpali? Chyba jednak "czek":)

    A jak się coś właćzy nie na ziemi? :) Niby wszystko jest zabezpieczone
    poszóstnie, ale jakoś się boję.

    Nb. taki był fajny przypadek SAAB 2000. Piloci nie wiedzieli, że to
    chyba jedyny model samolotu, w którym autopilot nie odłaczy się po
    próbie przejęcia ręcznego sterów, i tak sobie spadali 3km/min siłując
    się z tym AP. 7s przed uderzeniem komputer pokładowy podał jakies błędne
    dane (zupełnie losowe zdarzenie o bardzo niskim prawdopodobieństwie) i
    był to jedyny przewidziany przypadek, który powodował wyłacznie AP. Niby
    dobrze, ale jednak ja p. polegać na oprogramowaniu :)

    --
    Marcin