eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA › Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
  • Data: 2022-06-08 13:33:35
    Temat: Re: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2022-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 08.06.2022 o 09:09, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Ale takiego uniemożliwiającego powtórne uruchomienie po wylądowaniu? No
    >>> i nie wiem - pewnie trzeba po wylataniu resusu zrobic przegląd i jak nie
    >>> "zresetujesz" to co - "czek endżine" w kabinie, czy po prostu nie
    >>> odpali? Chyba jednak "czek":)
    >>
    >> A jak się coś właćzy nie na ziemi? :) Niby wszystko jest zabezpieczone
    >> poszóstnie, ale jakoś się boję.
    >
    > A nie boisz się, że samolot nagle stwierdzi, że ma za duży kąt natarcia
    > i postanowi to poprawić? Producent się nie bał:P
    >
    >> Nb. taki był fajny przypadek SAAB 2000. Piloci nie wiedzieli, że to
    >> chyba jedyny model samolotu, w którym autopilot nie odłaczy się po
    >> próbie przejęcia ręcznego sterów, i tak sobie spadali 3km/min siłując
    >> się z tym AP.
    >
    > Zaraz - mieli certyfikację na typ, i nikt im nie powiedział na
    > szkoleniu, że mamy tutaj taki wyjątkowy patent?

    Pamiętam, że w user manual to było, ale też było coś o innym typie
    Saab'a gdzie było inaczej. Generalnie jak zwykle kombinacja wielu
    czynników, sfokusowanie na problemie, którego nie było bo wystąpił
    czynnik, po którym spodziewano się, że może problem wystapić (walnął w
    nich piorun).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1