  • Data: 2007-08-07 10:42:21
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f99gf4$q3k$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 12:06
    > (autor Mariusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f99gh0$20v$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Ale to nie idzie na państwo a na benzynę! Z tych 5gr ile jest akcyzy? Nie
    > przesadzaj. Bardziej się martw tym, że 1zł zdrożało przez rok. Tu akcyzy
    > więcej idzie.

    Państwo widzi w tym interes, w tych 5gr jest chyba 30% akcyzy nie pamietam
    dokładnie. W skali roku 122,5 - 30% = 36zł akcyzy a jak by to pomnozyc
    jeszcze przez ilość rodaków np. 8mln którzy robią 25 tys km rocznie to mamy
    8mln rodaków * 36zł akcyzy = 288mln zł czystego pieniadza, dochodu dla
    panstwa, i to jest minimum! co oni z taką kwota mogą zrobić, prosze jak z
    paru groszy mozna zrobić gruby pieniadz.