  • Data: 2007-08-07 10:06:45
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f99ecs$g1j$3@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 10:47
    > (autor Mariusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f99bla$917$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Zdrożało w ciągu roku o około 1zł. I nic z tego nie mam. Więc 5gr na
    > bezpieczeństwo mogę dać.

    Ja kazdy wydany grosz dla panstwa bede zalował, bo nasze panstwo to niestety
    nas okrad, jak bedziesz winien dla US 5gr to musisz zaplacić. Wiec ja tez
    sie domagam od państwa dowodów pewnych, sprawdzonych ze jazda na swiatłach
    poprawia bezpieczenstwo, jak mam płacić to musze wiedzieć za co!
    Dla mnie na drodze liczy sie uwaga, skupienie za kierownicą, drogi dobrze
    oznakowane, bez dziur i kolein oczywiście kultura jazdy pozostałych
    uzytkowników też, jestem w stanie zgodzić sie na jazde w dni jesienne - tak
    jak bylo kiedyś ale w sezonie letnim, nigdy.