eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu... › Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
  • Data: 2005-02-25 22:26:11
    Temat: Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jarmulowicz krzysztof wrote:
    > Ale jaki rachunek? Prowadzisz dzialanosc gos.? Jestes vatowcem?

    Jestem studentem (mniej niż 26 lat) nie prowadze działalności gosp. jestem
    osoba prywatna.

    Ale juz coś wylukałem w sieci, wzór rachunku który wystawia zleceniobiorca
    mam, ale zastanawia mnie to czy firma ktorej wystawie taki rachunek moze
    sobie odpisac to od podatku? I co to jest koszt uzyskania przychodu na
    rachunku?