eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu... › Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
  • Data: 2005-02-27 23:15:44
    Temat: Re: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
    Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wykonania zlecenia) jeśli jest ona wyżśza niż ustawowe 20% to na podstawie
    > rachunków przysługuje Ci jej pełny zwrot. kwota ta jest wyłączona spod
    > opodatkowania.

    Hmm ciekawe.. czy jak np do pracy (na umowe zlwcenie musze wykonac kilka
    malych uslug dla szkoly w przeciagu powiedzmy 1 miesiaca - 1 umowa zlecenie
    :)
    Dojezdzam tam samochodem czy moge sobie to jakos w te koszty wrzucic? Auto
    jest zarejestrowane na mnie. Czy musze wowczas prowadzic jakas ksiazke
    pojazdu i wpisywac kilometry?
    Zak mnie to zaciekawilo poprostu do tej pory nie sadzilem ze cos takiego
    mozna zrobic :)
    A co jak np mam dojechac do pracki jakies przykladowe 50km (umowa zlecenie
    caly czas jest brana pod uwage) i powiedzmy ze autko spali gazu za 10zl No
    ale przeciez nie zatankuje auta za 10zl :P Czy wtedy biore fakturke na
    powiedzmy 20zl :P a w koszty wpisuje np 10zl tylko?